gmzgmzz Bende tutmayacağım bu sene. Çünkü bebeğin besin alması lazım o bizim yediklerimizle besleniyor gün içinde. Susuz kaldığımızda onlarda susuz kalıyor. Birde ben hafif aç kalınca midem bulanıyor. Tabi tercih sizin:)
Edacevik Bende 7+5 im idrar yolu enfeksiyonundan korktuğum icin tutamicam bol su icmem gerekiyor yoksa cok ağrım oluyo
Ayse2011 Betull9595 fikrimi sorarsanz fitre zekatınızı verirsiniz tutmazsınız hem gereğini yapmış olur hemde gebelikte riske girmemiş olursunuz. Her beden bir degil kaldıramaz ama ben hamilelikte oruç olayına sıcak bakanlardan degilim onca saat susuz kalmak cok zor fikrimce tabi.