Mardin doktorun çok tepkili yaklaşmış canım. İki hafta ileri iki hafta geri annenin babanın genetik yapısı ve beslenme ile alakalı. Ama çok yiyenin bebeği ileride olsa tüm bebekler on kilo doğardı, o yüzden biraz daha genetik meselesi. Hem her bebek kendine özel . Benim kardeşim 5,5 kg doğdu , o zaman annem pek ultrasona da giremiyordu. Gitse herhalde 6 hafta önde filan diyeceklerdi. Ayrıca normal doğum ile doğurdu. Bu biraz doktoruna ve senin vücut tipine bağlı. Benim de bebeğim iki hafta önden gidiyor, İlk gittiğim doktor doğum şeklini konuşurken birde bir 4 kg üzeri olursa sezaryen dediği için başka , doğal normal doğumcu bir doktora gittim. Şimdi memnunum. Ama ileride olması sorun değil aksine biraz daha tombiş bir bebeğin olacağının işareti olabilir ☺️ Detaylı ultrasona girdin mi ?