Kızlar 2 gün önce gebelik zehirlenmesinden dolayı sezeryanla doğum yaptım omuz ağrısı başladı ilk gün akşamdan değişik bi ağrı giriyo nefesimi alamıyorum içime 5 dk sonra geçiyo kollarımı kaldıramıyorum kalbim duracak gibi oluyo böyle olan var mı nasıl geçicek bu ağrı