Serenat valla hanim efendi sayfa ile alakam yok, hatta bence gercekten iscilikleri kotu ama ustte biz buna benzer bir sey istemistik diye gorselini atmissiniz baska bir seyin, sayfaya ise gayet size gelen urune onay vermissiniz. Madem memnun kalmadiniz iscilikten kalmadim diyin, arkasi cok kotu diyin ama esiniz gayet bu urune onay vermis, sonra gelmis burda ben aslinda su urunu istemistim diye baska gorsel atiyosunuz. Bence sizde de bir problem var