simsek92 canım aslında geliyordur ilk iki gün kolostrum gelir sonra akışkan hale gelir .suan bir damla bile gitse bebeğine yeterli . Benim tavsiyem meme saati koyma gak meme Guk meme şeklinde ilerle .ne kadar çok sık emzirirsen o kadar hızlı sütün akışkan hale gelir 🌹