Merhaba arkadaslar benim gebeligimi ilk ogrendigimdde beta hcg 127 idi. 2 gün sonra 266 güzel artmis 2 katı dedi dr. 3 gün sonra hafif lekelenme olunca baktırdım 656 cikti 900 olması gerekirdi düşük dedi. İki gün sonra tekrar 1074 cikti yüzde 60 artmis takip edilecek dedi. 2 gün sonra bir anda 3181 yani 3 katına yakın artmis. Kese gorundu bebek gorundu kalp atışı izlendi. Geçen gün sağlık ocağı test istedi beta hcg falan hepsi. Beta en son 3000 olan değer tam 7 gün sonra 8000 olmus. En az 14 bin falan olması gerekmez miydi. Benim gibi böyle beta si ilerleyip saglikli ya da sağlıksız olan var mı kese kalp atışı görünmüş olanlar yorum yapsın lütfen