Ayse_gul52 ben de yeni geçirdim kovid ilacı hamilelere vermiyorlar evde sıcak suya limon sıkarak zencefil çayı yaparak ballı pekmezli sıcak süt içerek atlattım ben tabi benim ilk iki gün grip gibi halsizlik öksürük ve ikinci gün sonunda koku almamın gitmesi dışında rahattım ikinci günden sonra bi koku bi öksürük kalmıştı vücudunun dinçti ki astım hastasıyım ben kesin sürünürüm diyordum karantinam bitmeden koku almaya da başladım sanıyorum bebiş için kullandığım vitaminler de bünyemi güçlendirmiş😊 bence en etkilisi limonlu sıcak su ve zencefil çayı oldu canım zencefil çayının her yudumunda ter atıyordum ama günlük bir kupadan fazla içmedim Sende bol bol C vitamini limon portakal tüket ve taze zencefil bulursan YouTube’dan tarifine bak çayını yap çok geçmiş olsun