Kızlar nisan 2 adetim bitti nisan 3ünden itibaren gün aşırı ilişki yaşıyoruz. 2 gündür çok sık idrara cıkma durumum basladi gece falan uyandırıyo o derece. Acaba bu kadar kısa sürede döllenme olmus olabilirmi yada bu bi gebelik belirtisimi? Başına gelen varsa paylaşabilirmi? Neden böyle bi ikilime dustum onuda söyleyim ocak ayında kimyasal yaşamıştım ve o zamanda böyle idrarım sıklaşmıştı sonrasında test yapmıstım pozitifti tabi sonra olmadı kimyasala döndü falan. Yani kısaca yine gebelik olabilirmi🤷🏻♀️