bmb9544 Merhaba anneler 3 cm açıklığım var nışanım da geldi eve gelmek istedim hastane yatış verdi ne yapmam lazım doğumu hızlandırmak için aranızda yaşayan varmı??
Sibelacar bmb9544 Merhaba. Öncelikle hayırlı bir avazda doğum olsun ınsallah. 3 cm acıklıgı hissetmış mıydınız yani agrılarınız ne düzeydeydı?
Aiteh bmb9544 hayirli olsin saglikla elinize Alin darisi bize . Suguat filan yapin. Ise yariyormus dus almak merdiven inip cikmak bunlari hep dogum yapanlardan duydum
Yaagmurr bmb9544 canım benimde 38+1 de 4 cm olmuştu o gün doğurdum ben bol bol hareket et pilates topu varsa hastanede eğer onu kullan açılma daha çabuk ilerliyor duş alabiliyorsan al sancıları rahatlatıyor baya
Kvsraykt bmb9544 sıcak duş alın belinize tutun özellikle yatmayın hareket etmeniz lazım squat hareketi yapın yürüyün odanın içinde
bmb9544 Sibelacar hayır sadece bel ağrım vardı hiç sancı da çıkmadı kontrol amaçlı gitmiştim hastaneye muayene edelim dediler öyle oldu yani
Pdrmdr bmb9544 nişanınız çatı muayenesinden sonra geldiyse o nişan değil bnde de 3 gün süren Bi leke geliyor çatı muayenesinden sonra benim 35. Haftadan beri 3 cm açıklık ama doğurmadım 40+2 yim