Selam arkadaşlar iki gündür lavoboya gittiğimde donumun üst kısmında şeffafımsı renkte kıvamı yoğun olmayan salya şeklinde avuç içi kadar bir kısmın ıslak olduğunu fark ediyorum ve de herhangi bi sancım yok 37+6 olduk sizce doğum belirtisi olan suyum mudur