Merhaba arkadaşlar sizle bişey paylaşmak istiyorum bundan bir hafta önce eltim test çubuğu yaparak hamile oldugunu öğrendi hemn aynı gün hastaneye gitti ultrasondan kese görülmemiş ve doktor alttan da bakmış hiçbir şey yok demiş. Doktor kan testi yaptırmış ve orda bebek çıkmış yanlış hatirlamiyorsam %30 demişti bana ve dün tekrar gitti yine alttan ve ultrasondan bakmışlar yine gözükmemis neden gözükmüyor acaba bebek daha cokmu küçük veya dış gebelik mi doktor haftaya tekrar gel demiş bende bi size sorayım dedim 😊