Fatma_2938 Ramazan geliyor. Oruç tutacak mısınız? Doktorunuz ile görüştünüz mü. Daha önceden tutanlar nasıl geçirdi. İlk hamileliğim. Hem tutmak istiyorum. Hemde tedirginim.
Demetslt Fatma_2938 Malesef tutamicam 25 haftalık gebeyim çocuğumu aç susuz bırakamam. Daha sonra öderim borcumu insallah 😊
ebrr1048 Fatma_2938 ben çok acıkıyorum tansiyonum düşüyor tutarım sanıyodm ama dün 1 saat aç kaldım çok zorlandım sanırım tutamam 😔
Merve50 Fatma_2938 Allah’ın izniyle 32 haftalık felan oluyoruz o zaman bi aksilik çıkmadığı sürece tutmayı düşünüyorum gece oturup gündüz uyurum inanıyorum ki rabbim elbet bir kolaylığını verir👼🏻🤲🏻
Dilekcnkn Fatma_2938 13 hafta içindeyim doktorum tutma tavsiye etmiyorum bol su içmen lazım şu dönemlerde ve karnında bir bebek var günah olmaz dedi
Fatma_2938 Demetslt aramızda 10 hafta var bende 15 haftalık hamileyim. İlk hamileliğim. Deneyimlerinizi merak ediyorum.
Aynur-13 Fatma_2938 bende 17 haftalık hamileyim ve ilk üç ya da son üç ayda değilsek çok bi sorun olmicağını okudum hep iftar ve sahur arasında çokça yiyerek bol su içerek bence deneyebiliriz ben en azından bi gün denicem çok acıkmıyorum zaten sırf yemek için yiyorum bazen o yüzden denicem ben
ebrr1048 Fatma_2938 tansiyon problemim yok aslında ama ilk aylarda çok aç kaldım mide bulantısına şimdi de yarım saatte bi bişeyler yemek istiyorum 😃
Redpepper Ben denemeyi düşünüyordum ama doktor hiç önermiyorum dedi 16 haftalığım. Susuzluk özellikle sorun oluşturabiliyor riske atmayalım sonra borçlarını tutarsın inşallah dedi. Bir de tanaiyonum düşüyor bu ara açıkçası cesaret edemiyorum bişey olur diye
Merveee34 Fatma_2938 ben hiçbir hamileliğimde tutmadım . Zaten bizlere farz değil sonradan telafisi var .. özellikle çok su içmemiz gerekiyor . Muayneye giderken bile tok olmamız gerekiyor hem bebeğin kalp atışları zayıflıyor hemde hareket etmiyor .. Bence ne olursa olsun hamileler oruç tutmamalı ..