Mls_mls02 ben! Gebeliğimin başından beri günde en az 5 bardak su içiyorum. 31. Haftadayım sularla yaşamaya devam :)) endişelenmeyin doktorum çok iyi bişey olduğunu söyledi. Yani bebeğin suyu falan hiç azalmicak, vücut hep nemli kalacak dolayısıyla çatlaklarımız az olacak