Cansell evet bana da ilk bakan asistan 1,5 parmak dedi sonra kendi doktorum 2 parmak yani 2 cm dedi. O gün yatışım yapıldı hemen ve sabahına serklaj için ameliyathaneye indik spinal yapıldı belden uyuşturuldu yani, 15 dk falan anca sürdü operasyon sonrasında ertesi gün taburcu oldum ilk 3 gün hafif hafif adetin son günü gibi kanama oldu ama normalmiş operasyondan dolayı, eve geldikten sonra da yemek ve wc harici kalkmadım hiç, ağrı sızı falan da olmadı hiç yani dikiş var mı yok mu siz hissetmiyosunuz bile