Cevirmenannee zeynepylmz dün bi arkadaşımla konuştum 33.haftadan beri 2 cm açılması varmış şuan 37ye gelmiş hala doğuramadı ama bu durumlar kişiden kişiye değişir canım doktorun bir şey söylemedi mi ?
Bsmlh zeynepylmz benım 32 de vardı canım sancımda sancı için ilaç birde sürekli yatıs verdı 1 H sonra gittim kapanmıştı
Busbushatun zeynepylmz kuzenım 3 cnm acıklıkla 3 hafta dolandı 41. Haftaydı gelmedı bebıs sunı sancıyla zar zor dogurdu
zeynepylmz Cevirmenannee dr gözetimindeyim canım hastanede yatıyorum dr bu işler belli olmaz diyor ama ben eve gitmek istiyorum sürekli yatmaktan sıkıldım 😕
Cevirmenannee zeynepylmz ama doktorun haklı canım bu işler belli olmaz gerçekten rabbim hayırlı vakitte kucağına almayı nasip etsin yavrunu
Aiteh zeynepylmz neden eger sanciniz durmazsa sezeryana alinicaksiniz ki çatiniz darmi ? Ki yani 35 de normal dogiran bi suru kiz var burda. Bebginizin kilosuda bu haftada normaldir. Neden sizi sezeryana almak istiyor ?
Bsmlh zeynepylmz dayanır cnm ama sürekli yat sakın kalkma benım kapandı bide sonrasında enfeksiyon çıktı oda geçti elhamdulillah korkma