Busraonen Kızlar yaaa minnacık bir sancım bile yok hiç olmadı da bugüne kadar artık hurma yemekten falan öyle yıldım ki umudum tükendi sanki sonsuza kadar hamile kalıcak gibiyim siz ne durumdasınız😂
Aiteh Busraonen hurma dogumu kolaylastirdigini biliyorum yani dogum aninda. Yoksa sanci baslatmasi filan hikaye. Hurmayi Hz meryeme dogum sancisi olurken cebrayil as yemesini soylemis. Bazi kuzlarda tesadufen ust uste geldigi icin saniyorlarki hurma yediler diye sanci basladi ama.oyle degil
Hazelkoc Busraonen ilk oglumda gelmek bilmedi suan 38.haftadayim yine ayni olacak gibi hissediyorum 😄sanki hic dogmayacakmis gibi bol bol yuruyus yapip merdiven inip cikmaya calisiyorum sizde deneyebilirsiniz😇
efruzzz Busraonen sirf 40 görmemek icin yuruyus merdiven squat hurma ahududu yapragi cayi hepsini yapiyorum ama 39 olduk tık yok sanırım korktugum basima gelecek bayagi gelesi yok simdiki duam artik gec olsun guc olmasin 😅
7676 Busraonen bende 39+4 oldum arada cok az vuruyo sancı ama sızı gibi dogum için yeterli değil bende hurma ananas ahududu yapragı çayı ne varsa denedim ama nafile
Busratlv98 Ben 40+0 ım kuzum,sancım yok hiç bi belirti yok bugün doktora gitcem belki suniyle falan doğum yaparım ben de sanmıştım ki bi gece ansızın sancılarım gelecek eşimi uyandırcam falan 🤣
Busraonen Busratlv98 bende öyle hayal ettim hep dedim nişanım gelir sonra sancılarım suyum gelince koşuveririm anam hepsi anca hayalimde yaşanıp duruyor o kadar göbeğimi görmesem hamile olduğumu unutucam artık 😂 açılman falan var mı mi suni ile başlıcaksın
Busraonen Aiteh evet onu da duymuştum ama işte bir Ümit faydası olabilecek zararı olmayacak şeyleri deniyoruz işte 🙃
Busraonen 7676 bende o da yok ki bugün son1 deyim doktor kontrolüm var bakalım ne dicek, çatı muayenesi de yapmıyor doğuma geldiğimde yapıcakmış bazen diyorum boşu boşuna mı bekliyorum acaba