Aleyna_Muzaffer Sağolun bizim burda da 7 de açılıyormuş . Az önce gittim ama bomboştu herşey yerindeydi ❤️ zaten bi nohut battaniye için gitmiştim tek eksiğim oydu oda oldu 🤭 normalde çok pahalı oluyor 🤐
asyahumam Aleyna_Muzaffer evet ben de önceden aynı battaniyeyi bimden almıştım o yüzden almaya gerek duymadım ama güzel bir battaniye güle güle kullanın 🤗
Esekoldurengunes Şimdi annem arayıp uyandırdı sağ olsun. Dün sorduğu bir A101 9da açılıyoruz demiş. Başka bir A101 7 buçukta açılıyormuş. Şimdi 7 buçukta açılan A101den çıkmış da onu haber etmek için aramış 😄 Marketler kafalarına göre açılıyor herhalde anlamadım 😄