Faddi54 Çok heyecanlıyım ya hem korku hem heyecan karışık durumdayım normal doğum gözüküyor Allah’ım hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah hepimize anneler sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı Rabbim nasip etsin amin 🤲🏻
erkaninzevcesi Faddi54 amin canim benim cumlemize insAllah benimde son 22 tabi belli degil belki daha erken veya daha gec 😄
Nslhnkr Faddi54 amin canım aminnnn. Bizimde son 25 ama son zamanlar zor derlerdi de bu kadar zor oldugunu tahmin etmezdim bende kafamın içinde milyon tane soru var ay inanılmaz derecede yoruyo heyecan korku var bende de ay nasıl olcak nasıl etcek acaba gülsem mi ağlasam mı bilemdm 🤪
ikiponcik_annesi Faddi54 uygulamaya göre 50 ama sezeryan olacak bakalım bi hafta on gün önceden gelecek oğlum çok sabırsızlanıyorum 🥰
Faddi54 erkaninzevcesi Allah’ım kucağınıza almayı nasip etsin beklemek çok güzel her an heyecandan uyunnaz 😊