asyahumam Ay kızlar bizim buradaki a101 az önce bomboştu eşimle işe giderken dedim bı bakalım belki açılmıştır 7.30da açılmış ve kimse yoktu her şeyini aldım hem de kimse almamisken çok mutlu oldum bugün bilmeyen koşsun açıldı 😍
umyahsen asyahumam banada çalışan bi arkadaş 7:30 demişti gittim ama bomboştu açılmamıştı. Ne alaka anlamadım ya kapıda da 10:00 yazıyordu açılış saatine
asyahumam Busraors muhtemelen 😂 kasiyere sordum kimse bilmiyor heralde 7.30 olduğunu diye evet saatlerimiz değişti tek tük kişi biliyor dedi 😬
asyahumam Asyaayaz1 Ona bakmadım cnm yaa ben reflü yatağı almıştım önceden babyneste ihtiyaç duymadım 😘
BRUTAL-BETTY umyahsen bölge bölge değişiyor Muş Samsun da 10 da açılıyor.az riskli çok riskli diye bölge bölge ayırmış lar açılış saatini
asyahumam Sehera1 süt sağma makinası vardı birkaç tane ama ben önceden aldığım için gerek duymadım güzeldir eminim güle güle kullanın 😍
asyahumam Sehera1 ben de emzirme yastığı göremedim sanırım almış birisi önceden gelip ama çok da önemli değil diye başka a101e gitmedim işe geç kalmamak için 🤗 nette var sanırım internet sitesinde görebiliyorum bakın sizde isterseniz evde olmadığım için uğraşmak istemedimm
Mhr13 Sehera1 nevresim de çarşafta var mı yoksa sadece nevresim kılıfıyla yastık kılıfı mı var biliyo musunuz
Sehera1 BİM’den aldığım müslin bezi ben de kalite olarak beğenmedim A101dekine bakmadım o yüzden, BİM’den aldığımı da omuz örtüsü yapacağım
Gmommysboy Mhr13 yok çarşaf çıkmadı adeta yıkıldım😅 yastık yüzü ve nevresim sadece..toplam 3tane gelmişti iki tane alcaktım iyi ki almamışım malı süper değil çünkü ama desenler hoşuma gitti bi de iş görsün diye açıkçası
Ankara_06_ Mhr13 sadece yastık kılıfı ve nevresim kılıfı vardı çarşaf yoktu bende alcaktım almadım. Bide aşırı ince normal bildiğimiz nevresimler gibi değil kumaşı. Müslin gibi ince kumaşı.
Susam1 Mhr13 çarşaf yok sadece yastık ve yorgan yüzü var canım.. Çok kaliteli duruyor aldım yıkadım bile 😍