elifoya bu test 70 hastalıga bakan bi test.Güvenirligi %99 carsamba günü yaptırdım ve aonuc bekliyorum.İnsallah tüm anneler bebeklerini saglıkla alırlar kucaklarına.Bu testi yaptırınca 2 -3 -4 lü taramaya girmeye hic gerek yok sadece detaylı ultrasona giriyosunuz.Ben 2 li yaptırmadan önce doltorum yastan dolayı riskleri anlatmıstı ve direk bu testi yaptırmamı önermişti.Tabi ben dinlemeyip 2 liye girdim.Psikolojik acıdan cok pişman oldum.ense kalınlıgı o dönem 2,4 cıktı konbine riskim 1/80 yaş riski 1/189 cıktı.13 cü haftada ense kalınlıgı 1,6 ya düstü.test sonucu suan ne bilmiyorum önümüzdeki hafta belli olucak.Hakkımızda hayırlısı.Korkutmak icin söylemiyorum yanlıs anlamayın.Yaş riskinden dolayı karsınıza can sıkıcı sonuclar cıkıyo.