Kızlar ikinci sezeryanıma gidiyorum. Açıkcası biraz korkuyorum.. Gidip orda kurbanlık koyun gibi sıramı beklemek daha da çok korkutuyor.. Dualarınızı bekliyorum. Allah tüm hamilelerin ve doğuracakların yardımcısı olsun. Lütfen yapacağım bişi, okuyacağım dua varsa yazın.