Dilara06 ben 35+1 deyim 37 de gidicem çatı için gerçi bebeğin başı yukarda döner mi bilmiyorum ama korkmuyor da değilim ….dün bir eğitime katıldım oradaki ebeler artık çatı muayenesinin kalktığını söylediler çünkü doğum anında bebeğin kemikleri çok sert olmadığı için o darlığa göre şekil alıp çıkıyormuş bunu bi doğum videosu ile de gösterdiler çok mantıklıydı ….