Arkadaşlar hayatımızın en güzel dönemini yaşıyoruz inşallah yüce Allah hepimizin kucaklarını doldursun sağlıkla . Ama dikkatimi çeken bir durum var son zamanlarda hep kötü başlıklar görüyorum Yok eltim laf söylüyor kaynanam kötü davranıyor kocam ilgilenmiyor . Tabi ki burda dert paylaşacağız herkesin derdi kendine büyük derdi küçümsemiyorum ama güzel anneler çok mu kafanıza kötü şeyleri takıyorsunuz acaba ? O kadar kötü durumda olan kadınlar var ki ? Bizim derdimiz onlar için nimet . Çocuğu yürüyemeyen mi ararsın erken kaybeden mi ararsın çok çok 🙁 bu güzel dönemi böyle sağlıkla ilgili olmayan dertler için kendimize zehir etmesek? Allah bize bebeğimize sağlık versin gerisi boş. Eşiniz siz iyi olun gerisi boş yatak odanızı kapatın huzurunuz varsa size bize yeter . Umarım kimseyi incitmeden kendimi anlatabildim . Siz çok değerlisiniz size değer vermeyenler kapı dışarı gönlünüze de almayın 😊Sevgiler 💕