Aynı sorun bende de var maalesef 37 haftalıkken bi anda kusma şikayetim başladı ve korktuk direk devlet hastanesine acile gittik nst açıklık falan baktılar bisey çıkmadı derken ultrasonla nöbetçi doktor baktı 33 haftalık çıkıyor acil sezaryana almamız gerekiyor dedi hemen perinatoloji Dr. yanına in bide o baksın tekrar yanıma gel dedi oda baktı aynı şeyleri söyledi içerde durcağına dışarıda büyüsün minyon bir bebek olcak doğumu öneriyorum plesanta önünü kapatmış bebek beslenemiyor dedi ordan hemen kendi Dr. giriş yaptım durumu anlattım oda baktı oluyor böyle şeyler ultrasonda yanılma falan dedi halbuki geçen hafta kontrole gittiğimde herşeyi normaldi 2800 dü o zaman şimdi de 2250 çıkıyordu sende minyonsun ne bekliyon ki çok kilolu bir çocuk bekleme dedi gönderdi yani açıkçası geçiştirdi tekrar acilde ki nöbetçi Dr. yanına gittim ilk 3 aylık ultrason kağıtlarımı istedi evden getirttim bakıldı hesaplamasına göre 36 haftalık çıkıyormuş fakat ultrasonda 33 haftayla uyumlu çıkıyor şuanlık yatıralım gözlem altına alıp takip edelim dedi o gece yatışım yapıldı sürekli takip altındaydım nstye bağlandım 1-2 saatte bir ertesi sabahı nöbet değişimi oldu başka Dr. geldi suyu iyi nst iyi açıklık yok taburcu edelim dedi ve çıkardılar o gün hastaneden şuan başka Dr. gidiyorum özele onada bu durumu anlattım bunu demesi için takip altına alınıp gelişim geriliğini o zaman anlar dedi biz takip altına alalım bakalım bidahaki gelişinde kilo almış olucakmı dedi 3 gün sonra nişanım geldi ve tekrar gittim 1 cm açıklığım çıktı nst de hafif sancılarım çıktı 10 gün oldu nişan geleli bekliyoruz pazartesi kontrolüm vardı kilosuna bakıldı 280 gr almış bebeğim nasipse tekrar pzt. kontrolüm var doğum için konuşucaz perşembeye kadar gelmezse doğumu biz baslatiriz dedi herşeyin hayırlısını versin Rabbim o 1 gün hastane de yattım ama ağlamaktan helak oldum gözlerim ağrıyordu uyuyamıyordum artık ağlamaktan ağrıdan Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın acılarını göstermesin herkesin yar ve yardımcısı olsun inşAllah🤲🤲🤲