Hilalavci Merhaba hanımlar Sakarya medar hastanesinde doğum yapanlar tecrübelerini paylaşabilir mi acaba.
seydaomer Bende burda durayım :) İlk dogumumu devlet Hastanesi’nde yaptım aslında bu dogumumu da öyle istiyorum sebebi maddiyatta değil ama olur da belki sonradan kararım değişir diye aklımda bulunsun bu seçenekte