Selmas57 canım once hamıle kalamıyorum dusuncesınden cık bosalt kafanı rabbım zamanı gelınce verır ben 5yıllık evlıgım allaha sukur hamıle kaldım ıns 20ıcınde bebegımı kucagıma alacagım benım denedıklerımden bahsedıyım bana cok seyler onerenler oldu ve denedım lakın kulaktan dolma seylere ınanma ılk once rabbım sonra ıyı bır doktor cok onemlı ben kurler yaptım sogan suları ıctım psıkolojık cokuntuye ugradım yastıklarmı koymadım ayagımı ılıskıden sonra bır saat yukarıda tutardım belden asagımı agrırdı ve sonra hepsını bıraktım olmuyor ugrasma dedım kafamı bosalttım ve en son bır doktora gıttım son dedım kendı kendıme ama esım cok destek bana sagolsun ve sıfamı buldum hamıle oldugumu ogrendım sasırdım sevındım once rabbım sonra ıyı bır hekım