Benim oğlum da tam 2 yaşına girdi geçen ay Allah’ım o ne krizler ne felaket 🤦🏻♀️ ama bir şeyler oluyor kafasının içinde. Belki korkuyor belki gün boyu olanı düşünüyor öyle bakınca kızmıyorum yoruluyorum zorlanıyorum ama anlamaya çalışıyorum bir de hergun dışarı çıkarıyorum enerjisini attığı günler çok daha az kriz oluyor bizde