Kızlar dünden belli karnımda degisik agri var bebek sürekli bi tarafa toplanip durdu kasilma deniyormuş ona ve karın ağrısı da eşlik ediyor artı bide afedersiniz ishal olmusum şuan uykumdan uyandim karnim agriyor normalmi? Böyle olupta doğuma giden oldu mu?