Stklc Arkadaşlar suyum geldi 1.30 gibi ama hala sancim yok bebegimin hareketleri güzel sizce ne zaman gelir sancim 39+1 haftaligiz
Pemberuyam_ Stklc Sancıniz gelmeyedebilir suyunuz geldiği için hastaneye gitmelisiniz Allah korusun suyunuzun bitmemesi gerekiyor.Sanci olmazsa suni sancı vermek zorundalar açılma varsa
kucuktosbik27 Stklc su gelişiyle bebek enfeksiyona açık bir hale geliyor sancınız olsa evde sıklaşmasını bekleyin diyebilirdik ama şuan bebeğin durumunu ve açılmanızın olup olmadığını bilmiyoruz doktorunuzu arayıp acilden giriş yapmalısınız
Asli_miran Benim ilk hamileligimde suyum gelip sancim gelmemisti hemen hastaneye gitmen gerekiyor kontrol altina alip ona gore suni sanci veriyolar. Allahim tek nefeste kurtarsin insallah ❤️
Gktrkzbn2020 Canım sancin gelmeyebilir bence bekleme direk git. Geçen sene 39+3 de benimde suyum geldi yarim saat içinde gittim sancim açılmam gram yoktu. Sunni sancı ile dogurdum