Dun doğum yaptım 38 haftalıgim hastanede kalacaktık bir gece şuan hastanedeyiz işte bebeğim fark ettim nefes zor alıyor ben dedim burnu tıkalı o yüzden eşim şimdi hemşireyi çağırdı geldi baktı inlemesi var dedi götürdüler yanımdan 3 saat sonra gelişmeden haber veririz dediler solunum şeyi mi ne vurmuşlar çok korkuyorum bebeğim e dua edin Allah için şuan oturmuş ağlıyorum kuveze fln atarlar mi canım yanıyor 😢