Fatmalina Kızlar fikrinize ihtiyacım varr Eskişehir şehir hastanesine giden var mı lütfen memnun olan olmayan yazsınnn
Basak26 Fatmalina ben 28 haftalık olacağım 2 güne bu aya kadar hem özele hem devlete gidiyordum geçen ay Hüseyin oğuz yuvança gittim çok memnun kaldım ona devam etme kararı aldım çok tatlı dilli bir adam
Mercimek26 Ben gidiyorum. Doktordan doktora çok değişiyor memnuniyet. 3 doktora gittim orda tek memnun kaldığım hüseyin oğuz yuvanç oldu. Sağolsun gerçekten çok güzel ilgileniyor.
Fatmalina Mercimek26 ben çok kararsız kaldım doğuöuma çok az bir süre kaldı şehir hastanesine git diyen de çok var kendi ailem özel olsun istiyor eşimde arada ben gibi bilemedim hiç şimdi tek odalı falan diyolar doğum için özel gibi aynı diyolar ama dediğim gibi kararsız kaldım 😬
Basak26 Fatmalina yani 6 ay kadar ikili devam ettim karar vermemişti sonunda bu ay verdim bazen zor oluyor karar vermek 🤷
Fatmalina Basak26 evet kesinlikle kimi zaman insanı delirtiyor birde özel hastane de sezeryan dediler sezeryanda istemiyorum 😬