nazzliicann Kızlar merhaba hayırlı günler 32+2 de doğum iznine ayrıldım rapor parası ne zaman almaya başlarım aydınlatabilir misiniz 🤷 normal rapor gibi raporun bitmesini mi bekliyoruz yoksa her ay belli günlerde mi yatıyor ücret 🤷
Damlladamlla nazzliicann raporun bitince alıyosun canım birde doğumdan sonra alıyorsun bazıları beklemek istemiyor iş yeriyle anlaşıyor iş yeri parayı ödüyor sgk dan para yatınca da sen iş yerine veriyorsun parasız kalmak istemeyenler bu yöntemi yapıyor aklında bulunsun
Damlladamlla nazzliicann sgk ile ileşitime geçeceksin artık bu süreçte ara sor rapor param yattı mı ne kadar yatar falan onlar sana daha iyi bilgi verir
nazzliicann Damlladamlla özel sektörde çalışıyorum dediğiniz gibi rapor bitince demekki.. kötüymüş bu durum ya zaten çalışamıyoruz 4 ay 😌
Damlladamlla nazzliicann evet biraz uzun bi süre iş yerinle konuş istersen özel sektörde yapan çok var sana paranı yatırsınlar sen de rapor paran yatınca verirsin