23+ 4 üm oğluşum tamda şuan resmen dans ediyor içerde 🤣🤣 Şimdi okudum gündüz biz hareketli olduğumuz için amniyon sıvısı devamlı çalkantılı olduğu için gün içinde 18 saat uyurlarmış yaklaşık gece olup sizde duruldugunuz için sıvıda durulduğundan hareketlenirmiş☺️☺️ Bi nevi beşik gibi düşünün