Arkadaşlar selam an itibari ile 14+5 günlüğüz hâla yarı yüz üstü yatıyorum araştırmalarıma göre bebeğimizin içinde bulunduğu amniyon sıvısı sayesinde zarar görmüyormuş karnımda rahatsız edecek derecede yok, hatta çok az. yani zaten sonra çok rahatsız olacaksın yat diyenler çoğunluk etrafımda… sizler ne düşünüyorsunuz? Benim gibi olan var mı? asla yatamıyorum başka türlü ama aklımda karışık değil desem yalan olur 😞