Benim canım dedem herkes ismiyle yaşar derdi sakın ben ölünce benim adımı falan vermeyin cocuklara derdi. İsim çok önemli konu, kayınpeder cok muhteşem bir hayat mı yaşamış hiç sıkıntı dert keder görmemiş mi? Ki görmeyen insan yok kimin ismini koyuyorsanız o ismin yaşadığı ne varsa o cocugun üzerine çekersiniz. Yapmayın her çocuk kendi ismiyle güzel.
Bir kadın çocuğuna intihar edip ölen kardeşinin adını verdi, şimdi çocuk odasından çıkmıyor, çok depresif hiç arkadaşı yok acaba yanlış mı yaptık diyor koca cocugun ismini değiştireceklerdi. İsim bu kadar etkili, soydan soya yürümesine gerek yok