ozlmakdmr Var mıdır önerileriniz ? Ben çok kararsızım da biraz azıcık yardım 🤦♀️ Artun Kuzey -Ata Aras
Elzecan ozlmakdmr bu zamana kadar kızım olacağını biliyordum ama dune kadar Baska dokturum %95 erkek bebegın olacak dedi ılkkı kızım oldugu ıcın butun kıyafetleri pempe hazır herseyı 38 haftalıgım bende genede erkek ismi dusunuyorm😂😂😂😂
Stmom Elzecan 38 haftalik olup cinsiyeti yanlış olan nadir insanlardansıniz 😅 kismet bir kızınız varmış zaten 2.si erkek olursa da güzel olur artık size sürpriz desenize 🤣
Elzecan Stmom pazartesi gunu bellı olacak bu zamana kadar kızım olacak derken bıqn erkek demeleri bızıde sasırttı 😂😂😂
ozlmakdmr Bizde 4 isim arasında kaldık valla napıcaz bilmiyoruz 😂 sağlıcakla gelsin bebişlerimiz elbet isim buluruz ya 🙏