Geçen hafta çatı muayenesi olmuştum. Ondan sonra sabahları tutamayacagım şekilde sıvı geliyordu ama sadece sabahları oluyordu. Akıntı diye üşenip üzerinde çok durmadım. Ama dünden beri sürekli çamaşır değiştiriyorum sürekli ıslanıyor özellikle bugün daha sık gelmeye başladı. 37+1 deyim sancım vs yok sadece ara ara adet olacakmışım gibi oluyor birde karnım 2 gündür inanılmaz sert. Bu gelen şeyin su olma ihtimali nedir. Cuma dr randevum var beklemelimiyim bilmiyorum strese girdim.