Gamze1duru Yaklaşık 2 haftadır kokulu akintim var ve geceleri çok yanmamm duramıyorum napabilirim bilmiorum yarın ilk isim kadın doğum doktoruma gitmek ama şuan idrarimi kaçırıyorum ve yanma hissinden duramiorumm
ozlemak42 Gamze1duru enfeksiyonun var canım git ilaç versinler rahatlarsin inşallah simdide sirkeli suyla silebilirsin
mom130 Gamze1duru enfeksiyon kapmışsın doktora gitmeden geçmez canım bol su iç bir de ılık suyla yıka
Efu Gamze1duru papatya cayi yapip bi legene oturun kuzenim yapmisti cok ise yaradi onda enfeksiyon kapmissiniz belliki
Gamze1duru ozlemak42 inşallah şuan sirkeyle yıkasam yada sabunla bebeğe zararı olur mu yanmam geçermi 😪😪
ozlemak42 Gamze1duru sakın içini yikama dahada arttirir sadece yuzeysel yika sabun deydirme bile bebegede bi zararı olmaz tamamen gecmez ama rahatlaarsin
UralAybars0921 Gamze1duru sabunla asla yıkama oranın ph farklı. Sirkeli su hakkında bir şey diyemem.geçmiş olsun canım. Monurol diye saşe kullandım rahatladım.
Gamze1duru ozlemak42 Şimdi içini yıkadım su tuttum geçmiyor 😭😭😭 eşim hastaneye Gdek dio sabahı bekliyelim diorum ama dayanamiorum 😣😣 bulanti yüzünden su Icemiorum yeşilimsi akıntı gelmeye başladı
Gamze1duru UralAybars0921 bekarken monaral kullandım ama şuan direk fitil varmı gebelikte kullanan Nebilim içini temizleyen
ozlemak42 Gamze1duru ahh keske yapmasaydin bende hep icini yikiyordum suyla bi süre sonra peynir gibi dökülmeye başladı sonra sanki suyum gelmiş gibi avuç dolusu akmaya başladı doktor hemen anladı icini yikiyormusun diye evet dedim icini yikamak enfeksiyonu daha ileriye tasir dedi benimde en büyük hatam oydu
UralAybars0921 Gamze1duru idrar yolları için fitil vermez herhalde, ben vajinal mantar için kullanıyorum. Bence içmek daha kolay fitile göre , baya zorlanıyorsun oralar acırken