zeynepylmz Hic korkma. Benimki öyle rahat geçmişti ki. Zatem bebeğinizin kokusunu alınca hicnir sey umurunda olmayacak. Sonrasinda ilk ayağı kalktığında bi gerilme oluyor. Bol bol yuru. Bana dr um ne kadar yürürsen o kadar açılırsın demisti. Hic oturmadım, hic yatmadım. Evde de odada dolanıp durdum çabuk toparladım. 2 haftaya zaten kendi kendine yetiniyorum ilk bi kac gun yatıp kalkmada falan zorlanırsin. Ama inan geçiyor. Kafanı bunlarla meşgul etme. Bebeginin kokusunu dusun 😍😍