Kızlar 32+4 günlüğüm erken doğum riskim var. 2 gün Ankara’da hastanede yattım sonra adanada ki doktoruma geldim. O yatıs vermedi cok şükür ama bebeğimin suyu az. Sürekli kontrol altındayım heran doğum olabilirmiş. Öncelikle lütfen dua edin 37-38 haftayı görelim 😔😔
Bir de önerisi olan var mı bebeğin suyunu artırmaya ne yarıyor.
Havuç suyunu duyduk bir bardak havuç suyuna bir tatlı kaşığı zeytinyağı dediler sabah akşam içiyorum.
Acaba sizin bildiğiniz başka öneri var mı?