Dilekcnkn Duygu3437 Tabikide normal değil burada normal denilse içiniz rahatlayacak mı lütfen doktorunuzu arayın veya hastahaneye gidin ihmal etmeyin 36 haftalık diyorsunuz ihmale gelmez
burcu1225 normal degil doktora gidin bence sonucta neden olmus ogrenirsiniz iciniz rahat eder erken dogumdan olabilir sonucta
[silindi] Kanama açık renk (kırmızı pembe gibi)ise ilişkide zorlanmadan kaynaklanıyor ancak kahverengiye yakın koyu ise rahimden geldiğinden acil doktora gidilmesi gerekıyormus. Kanama ne renkse ona göre davranın
[silindi] Bende de olmustu ama 10. Haftada suan 14. Haftadayım doktoruma sormuştum böyle cevap vermıstı. Takip edin sıkmayın canınızı kanama durduysa sorun yoktur
ozlemm-sin77 Duygu3437 ay hayırlı olsun.hosgelsin dünyamıza🍀annesine babasına hayırlı evlat olsun.yuzunuzde heep gülsün insallahhh🙏♥️