Elif555 valla kızlar kolaydı desem yalan olur belden yapılan iğne hiç acıtmadı kendimi oynatmadım belki oynatsam olurdu bilmiyorum sezeryan sonrasıda bel ağrım olmadı iğnemi çok kolay yaptılar 5 dk içinde tamamen uyuştum ayaklarımı oynatamadım uyuşma yavaş yavaş oldu sezeryan esnasında çekiştirmeleri ve bastırmaları hissettim acı yok ama ben heycan yaptım nefes darlığı yaşadım o çok rahatsız etti göğüs kafeslerimde ağırlık oldu sanki ama heycandandır belki… Ameliyattan çıktım ilk 15 dk acı yok sonra başladı yavaş yavaş fena yokladı sabretmeye çalştım olmadı gözlerim yaşardı yan taraftaki kadınların ağlama bağırma sesleri geliyodu sonra hemşireler güçlü bir ağrı kesici yaptılar biraz azaldı. Ara ara çoğaldı ağrı kesici yaptıkça azaldı komposto götürdüm kayısı onu içtim aşırı iyi geldi hiç tuvalet zorluğu yaşamadım hatta ishal gibi rahat yaptım mutlaka götürün bugün 3.günüm baş ağrımda olmadı inşallahta olmaz yürüyüş eksik etmedim yürüdükçe açıldım ilk kalkış pek zorlamadı ama ağrı kesici etkisi geçtikten sonra dikiş ucu özellikle çok yandı ağrı kesici içtikçe azaldı gün gün daha iyi oluyosunuz ilk zamnları atlatmak zor ama hayırlı doğumlar dilerim.