Zeynep0606 Herkese hayırlı geceler 33 haftalik gebeyim 3 gundur kasılmalarım vardi bugun hastaneye geldim ve yatisim yapıldı. Nts sancilarim 60 63 leri buluyor Dualarınıza ihtiyacim var. 🤲
sosi5 Zeynep0606 dualarım seninle kuzum rabbim yardımcın olsun korkma 34 haftalik dogum yaptım cok sukur evladim 18 aylik tam bi yaramaz oldu sen içini ferah tut bol bol dinlen insallah durdururlar 26 haftalik gelmeye kalkıştı oglum durdurulmuştu
Zeynep0606 Minnosunannesiii erkek bebek olunca cnm kovezde kaliyor cunku 34 haftada 4 yil once dogum yaptim kovezde kaldi 1 hafta
sosi5 Minnosunannesiii oglum 10 gun kaldı kuzum fakat arkadaşım yine ayni haftalarda dogum yapti evine direk getirdi bebeğe bağlı nefes alabilmenin ama diğer bebeklerden cok cok kucuk bi sey oluyor minnacık bildiğiniz pamuğa sarıp büyütmek deyimi ile aynı 😔
sosi5 Zeynep0606 amin insallah kuzum ama oyle bi sey yok kuzum ya sen erkek bekliyorsan da kendini buna odaklama sakin
sosi5 Zeynep0606 anladim ama bende saglikciyim aslında kiz erkek diye bi ayrim yok ya kuzum sen içini ferah tut kac haftaliksin
Zeynep0606 sosi5 ayy insallh hep oyle diyolar o yuzden bmbende endiseleniyorum icimi rahatlattin umarim bir kac hafta daha sabrederiz