Kızlar hayırlı günler
Eşimde öksürük bende de boğaz ve vücut ağrısı şikayetiyle corona testi verdik dün eşim pozitif ben negatif çıktım. Ben kesin pozitif çıkarım diyordum çünkü gerçekten iyi değilim bütün vücudum acıyor sanki. Eşime ilaç getiren sağlık ekibi tekrar teste gerek olmadığını söyledi. Kendi doktorum covidsen kan sulandırıcı kullanman gerek dedi napacagimi şaşırdım.