Serappp14 Normal tabiikii ben regl döneminde de fazlasıyla göğüs hassasiyeti ve ağrısı çeken bir insanım, gebeligimi öğrenmeden önce bildiğiniz regl bekliyordum gebe olduğumdan şüphelenmiyordum onun dışında hiç bir belirti yoktu, ta ki 9-10. haftalara kadar mide bulantısı yaşamaya başlayınca 🥺 o da çok şükür çok kısa sürdü belirti olmaması daha güzel rahat geçirirsiniz umarım 🙏☺️