Canım ben sağlıkçıyım aynı zamanda geçen ekimde covid geçirdim. Maalesef covid gidiyor ama izi gitmiyor. Benim öksürüğüm yoktu ama vücut ağrım vardı. O bile geçmedi aylarca. Bazen çok korktum yine mi bulaştı diye ama bazen tıpkı covid olmuş gibi olabiliyorsun maalesef. Son zamanlarda yaşamıyorum bunları senin de birkaç aya geçer inşallah yine de bir doktora görün için rahat etsin