Esra2306 Mavi87 bizde çok karrsız kaldık ilk doktorum 14 te çıkıntı var dedi 14+6 başka doktora gittim oda erkek diyorum dedi bugün tekrar kendi doktoruma gittim kız gibi dedi kordonda orda dedi bi kesin sonuç alamadık pazartesi bi daha gitcez
Mavi87 Esra2306 ayy çok kararsız kalınmış. Ama doktor ne derse o doğrudur elbette. Gülşene sorsana canım o biliyor @Gulsen4224