Neshe08 benim ayaklarım şişmedi 33. Hafta şişti o zamana kadar Nike air max giydim bir numara büyüdü ayağım kiloda alınca o zamanda sanada kardeşimin eşinin ayakkabısı giysin çünkü ben 38 giyiyordum o 39 boşuna para vermek istemedim çünkü bir daha olmayacakti öyle idare ettik ayak numaran büyümezse 700 800 lira verip güzel bir air max al canım çok rahat edersin doğumdan sonrada bir zaman ayak şiş olacak çünkü ödem atıyorsun ben 6 güm şiş geçti hastaneye falan gidiyorsun bebek için sıkıntı oluyor ayakkabı gitmek 🤗