Cidden bıktım su uygulamaya girememekten gündüz ayrı girilmiyor akşam ayrı girilmiyor sohbet edip derdimizi anlatamadıktan sonra fikir alamadıktan sonra niye var bu forum anlamıyorum ya hep yoğunluktan mı oluyor benim girememe sebebim yoğunluksa çoğu insan nasıl giriyor onu da anlamıyorum bi düZeltin artık su uygulamayı !!!!