Edakaraylan 2 senedir takılı diş telim şuan da 8 aylık hamileyim diş teliyle ameliyata girebilir miyim bilgisi olan var mi?
Meyraninannesi Edakaraylan bende de dis teli var ve henüz tedavim bitmedi. Ortodontistime sordum sezaryende çıkartmiyorum dedi. Sonuçta platin, implant vs gibi çıkamayan şeylerle de ameliyat oluyor demişti.
Latifealkn Edakaraylan normal doğumda sıkıntı olur mu acaba bende de takılı ıkınma vs konularda diş sıkma çok oluyor dişlerim çok ağrıyor sıkınca birde onun ağrısını yaşamak istemiyorum doğum sonrası☺️
Meyraninannesi Edakaraylan keyfi çıkacak bir durum değil çıktığı zaman boşa gider bunca zaman. Geçen sene genel anestezi ile kürtaj oldum o zaman da vardı tel sorun olmamisti.